Gelukkige organisaties zorgen
voor gelukkige klanten
Een goede omgang met je omgeving, dat is wat wij bedoelen met hospitality. Of dat nu met uw klanten, uw toeleveranciers of met uw collega’s is. Met onze hospitality training kunnen we ons richten op alle contacten die uw bedrijf onderhoudt.
Hospitality heeft een formule
Wij geloven dat hospitality van binnenuit komt. Als je zelf lekker in je vel zit, wil je er ook voor werken om anderen een prettige dag te bezorgen. Uw mensen moeten zich dus eerst zelf gewenst, veilig en betrokken voelen. Pas daarna kunnen we aandacht besteden aan alle facetten van hospitality die bij uw organisatie komen kijken.
Daarnaast zijn we er van overtuigd dat hospitality niet een kunstje is, maar een cruciaal onderdeel van de bedrijfsvoering. Daarom moet het ook als zodanig geborgd en geïmplementeerd worden. Een hospitality training moet daarom onderdeel zijn van een overkoepelende aanpak.
"TRUE levert maatwerk webhosting- en werkplekoplossingen. Samen met Brout hebben we onze uitdagingen in kaart gebracht. Hoe blijven we het vertrouwen van onze klanten winnen? Hoe kunnen we de verwachtingen van onze klanten overtreffen? Het maatwerktraject wat Brout bood sloot goed aan bij de beleving van onze technisch specialisten. Er werd met herkenbare cases en een ervaren trainingsacteur geoefend. De deelnemers hebben het traject echt als energiek en nuttig ervaren."
Service Manager
"De training van is in goede aarde gevallen en naar volle tevredenheid uitgevoerd. Door de juiste, persoonlijke en prettige voorbereiding is er weerstand en onzekerheid weggenomen bij de cursisten."
Teamleider Servicecenter Veilig Verkeer Nederland
“Met het team Telefonie & Receptie van MCB Nederland hebben we een uitgebreid traject over hospitality gedaan. In dit traject hebben we nagedacht over eventuele vernieuwingen en verbeteringen op het gebied van hospitality. Ook de Insights Discovery & persoonlijk advies van styliste Herma Moolenaar heeft bijgedragen om ons op een excellente wijze in te kunnen leven in de “nieuwe” bedrijfscultuur en visie van MCB om dit te kunnen vertalen naar de dagelijkse praktijk en écht het visitekaartje te zijn van MCB. Mede door de inspiratie en enthousiasme van Bas zijn wij er in geslaagd een nieuwe koers in te zetten."
Teamleader Facility Service MCB Nederland
Farzana Iqbal
Senior Consultant
Farzana heeft ruime ervaring binnen het trainersvak en was onder andere bij Pathé verantwoordelijk voor de hospitality.
Bas Keyser
Senior Consultant
Bas denkt graag mee over de bredere hospitality-strategie binnen uw bedrijf en werkte onder andere mee aan het succes van Hutten catering.
Anne Poelstra
Senior Consultant
Anne heeft een ruime ervaring met het trainen van teams en afdelingen op het gebied van hospitality, gastvrijheid en klantvriendelijkheid.
Betje Koolhaas
Senior Consultant
Betje heeft in haar rol als trainingsacteur een ruime ervaring met het terugkoppelen van gedrag en hoe dat overkomt op anderen.
Behoefte aan overleg?
Wij komen het liefst zo vroeg mogelijk met u in contact. Wilt u ooit hospitality op de kaart zetten in uw bedrijf en daarover eens van gedachten wisselen? Wij horen het graag.
Iets meer haast en op zoek naar een gedegen hospitality training? Onze trainers staan te popelen. Neem gerust contact op via 0202604050 of via het formulier hiernaast.