inner leadership, outer change

Hospitality Training

Gelukkige organisaties zorgen
voor gelukkige klanten

Een goede omgang met je omgeving, dat is wat wij bedoelen met hospitality. Of dat nu met uw klanten, uw toeleveranciers of met uw collega’s is. Met onze hospitality training kunnen we ons richten op alle contacten die uw bedrijf onderhoudt.

Diensten


Advies

Om hospitality een van de pijlers van uw organisatie te maken, moet het streven naar hospitality in alle lagen van de organisatie meegenomen worden. Wij helpen u graag bij het advies over de te nemen stappen.

Hospitality Training

Hospitality trainingen op maat. Van klantvriendelijkheid tot omgaan met agressie, voor baliemedewerkers tot aan uw salesteam. Onze ervaren trainers staan voor u klaar.

Onderzoek

Waar staat u nu? Waar wilt u heen? Heeft u uw doelen ook gehaald? Het zijn vragen die alleen maar kunnen worden beantwoord door te meten. Wij hebben verschillende meetinstrumenten om dat bereikbaar te maken.

goede hospitality training

Hospitality heeft een formule

Een gelukkige medewerker, maakt gelukkige klanten.

Wij geloven dat hospitality van binnenuit komt. Als je zelf lekker in je vel zit, wil je er ook voor werken om anderen een prettige dag te bezorgen. Uw mensen moeten zich dus eerst zelf gewenst, veilig en betrokken voelen. Pas daarna kunnen we aandacht besteden aan alle facetten van hospitality die bij uw organisatie komen kijken.

Daarnaast zijn we er van overtuigd dat hospitality niet een kunstje is, maar een cruciaal onderdeel van de bedrijfsvoering. Daarom moet het ook als zodanig geborgd en geïmplementeerd worden. Een hospitality training moet daarom onderdeel zijn van een overkoepelende aanpak.

Onze Aanpak


Onze aanpak


Stap 1

Vragen

Van het allergrootste belang is het helder krijgen van uw vraag. Pas als we weten wat u wilt bereiken, weten we welke stappen we kunnen nemen om die doelen te bereiken.

Stap 2

Meten

We weten waar u naartoe wil, maar waar staat u nu? Om daar achter te komen is het belangrijk om te meten. Met vragenlijsten of met mystery visits, afhankelijk van uw vraag.

Stap 3

Trainen

Hoe komen we nu van A naar B.
Vaak maken we daarbij gebruik van een hospitality training. We trainen medewerkers, leidinggevende en leiden ook intern trainers op.

Stap 4

Evalueren

Hoe zorg je er voor dat mensen op lange termijn niet terugvallen in oud gedrag? Wij blijven na het afronden van de training graag in contact om
het nieuwe gedrag te borgen.


De Trainers


The magic starts here

Meer informatie

Behoefte aan overleg?

Wij komen het liefst zo vroeg mogelijk met u in contact. Wilt u ooit hospitality op de kaart zetten in uw bedrijf en daarover eens van gedachten wisselen? Wij horen het graag.

Iets meer haast en op zoek naar een gedegen hospitality training? Onze trainers staan te popelen. Neem gerust contact op via 0202604050 of via het formulier hiernaast. 

Contactformulier