kerstkaart 2022naaruitkijken

Dit was ons jaar

We wensen je een gezond
en (werk)gelukkig 2024!

We zijn trots op ons afgelopen jaar, maar boven alles dankbaar. Door het vertrouwen van vele organisaties konden wij ook in 2023 verder groeien. In cijfers én als professionals. Zo komen we steeds dichter bij ons grote doel: één miljoen mensen raken in hun werk, liefde en leven.

Bekijk ons jaar
kerstkaart 07

Trots op ons jaar

Met veel trots kijken we terug op een op jaar van groei en ontwikkeling bij Brout. Ons team heeft nieuwe hoogten bereikt door in mogelijkheden te denken en de juiste oplossingen te vinden. Vertrouwen en loyaliteit hebben Brout in staat gesteld om te groeien en te gedijen.

Iedereen bij Brout werkte ook in 2023 hard aan onze missie om één miljoen mensen te raken in werk, liefde en leven. Als bedrijf maakten we veel verandering mee om naar nieuwe hoogten te groeien met onze klanten. We hebben zin in de voortzetting van deze waardevolle samenwerking en het samen realiseren van nieuwe hoogtepunten in 2024. Voor nu: geniet van ons jaaroverzicht!

Namens heel team Brout,

Ton & Annelies

Annelies Ton13729981

2023 was een jubileumjaar

In de eerste week van juni 2023 vierden we ons vijfjarig bestaan: van een piepklein kantoor aan het Vondelpark tot een sprong naar ons prachtige pand in Maarssen aan de Vecht. Een plek waar iedereen zich direct thuis voelt. Vijf jaar vol gekke avonturen, groei(pijn) en een paar ‘oh-nee-wat-doen-we-nu’-momenten. Maar hé, dat hoort erbij als je een jong en eigenwijs bedrijf bent, toch?

Onze klanten werden onze vrienden in de loop van de jaren. Samen hebben we obstakels overwonnen en (groei)pijnen doorstaan. We hebben gelachen, gehuild en vooral geleerd dat wanneer onze klanten groeien, wij óók groeien. Samen groeien, leren en genieten, gaan we ook doen in 2024!

Gelukkig hebben we de foto’s nog…

Vijf jaar Brout in beeld

Onze mooiste momenten!

Er zijn twee momenten die we graag extra highlighten in dit overzicht. Een uniek event dat we organiseerden over transformatie en erkenning voor de enorme groei die we als bedrijf en professionals maken.

Lobster Stories

In samenwerking met Sprekenvoorpubliek.nl organiseerden we in juni het event Lobster Stories. Een avond waarin 5 sprekers vertelden over hun groei, transformatie en ontwikkeling. De inspirerende verhalen hadden gemeen dat groeipijn oncomfortabel kan zijn… Maar, als je een nieuw jasje aan hebt, voelt het beter dan ooit!

Check de aftermovies

Nominatie FD Gazelle

We zijn één van de snelst groeiende bedrijven van Nederland: we zijn een FD Gazelle! Diepe dankbaarheid richting alle organisaties waar we mee samenwerken. Steeds meer organisaties weten ons te vinden. Hun vertrouwen en loyaliteit maakten de groei naar een FD Gazalle 2023 mogelijk.

Meer over de FD Gazellen 2023

Het jaar in cijfertjes

Cijfertjes? Zeg maar gerust cijfers! Een samenvatting in één overzicht. Eens wat anders dan al die lange zinnen.

vertrouwen

…is onze NPS over heel 2023.

leadingorganizationsbloem

…trainingen gegeven in 2023.

transformatieversnellen

…nieuwe klanten.

positiefdenken

…Brout bananencakes gebakken.

leadingothers Tekengebied 1 08 e1694852720739

…nieuwe opdrachten aangemaakt.

leadingothers Tekengebied 1 06

…bezoekers bij ons event
Lobster Stories
in Theater Boom Chicago.

leadingothers Tekengebied 1 05

…aanmeldingen voor onze
Werkgeluk 10-Daagse.

leadingothers Tekengebied 1 07 e1695061104665

…impressies op deze
LinkedIn-post van Ton,

Brouteske trainingen

Alle registers gingen open in 2023! Onze trainers en hun teams deden er alles aan om onze klanten op een originele manier inzichten te geven in hun gedrag. Er werd verkleed, gebokst, geschermd, hele stormbanen bedwongen en er werd zelfs een heuse bagage-afhandeling van Schiphol nagespeeld!

Ready to go Brout?

Ook in 2024 zetten we groots in op fantastische trainingen en unieke tailor-made ontwikkelprogramma’s. Altijd voorzien van een Brouteske touch dat leidt tot groei van mensen en organisaties.

lijstje 35

Wist je dat...

• …we sinds 1 september een nieuwe podcast hebben onder de naam Bring Out Your Best!
  • …we sindsdien al meer dan 15.000 keer beluisterd zijn op Spotify?
  • …onze LinkedIn-community in 2023 met bijna 40% toe nam?
  • …we af en toe een hele stormbaan in onze voortuin hebben staan voor trainingen?
  • …we dit jaar maar liefst 1.750 coachgesprekken deden?
  • ...we in 2023 twee Brout-baby’s mochten verwelkomen: David en Eden!
6849leadingothers Tekengebied 1

Dit deden we ook nog

Podcast thumbnail NIEUW 02 02

Bring Out Your Best

We startten een nieuwe podcast vol inspiratie met tips en tricks om het beste uit jezelf te halen.

Luister hier

werkgeluklogo 02 02

Werkgeluk 10-Daagse

We lanceerden onze Werkgeluk 10-Daagse. In tien werkdagen werden deelnemers zich bewust van hun eigen werkgeluk. Nieuwsgierig? Check alle inspiratie op onze website. Veel werkgeluk!

Kijk hier terug

b06bd64b b588 40ed a353 9e93f6fc09aa

Facelift voor onze presentatie-zolder

House of Brout is onze prachtige trainingslocatie. De vijf grote trainingsruimtes, drie coachkamers, een lunchzaal en de mooie keuken zijn zo goed als iedere dag in gebruik. Dit jaar hebben we ook onze enorme presentatie-zolder een flinke facelift gegeven!

Ben jij klaar voor 2024?

Onze missie voor het nieuwe jaar is impact te maken en het beste uit jou te halen. We hebben de mensen, de kennis en de tools in huis. Wij duiken head on het nieuwe jaar in… Blijf ons volgen!

Wij wensen je prachtige dagen met vrienden en familie.