inner leadership, outer change
[vc_row type=”full_width_content” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][nectar_slider location=”hospitality trainingen” overall_style=”classic” slider_transition=”slide” button_sizing=”regular” slider_height=”350″][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” top_padding=”25″ overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/6″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]Hospitality Trainingen[/vc_column_text][vc_widget_sidebar sidebar_id=”cs-15″][/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”2/3″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]

Trainen op resultaat

Hospitality is een enorm ruim begrip. Je kunt denken aan een gastvrije benadering van gasten, een goede omgang met klanten en het opbouwen van een waardevolle band met klanten. Wanneer je helder hebt wat je doelen zijn, ontwerpen wij graag de training waarmee je deze doelen bereikt.

 

Onze overtuiging is dat elke organisatie om een training op maat vraagt. Gastvrijheid in een restaurant betekent immers iets anders dan gastvrijheid in de zorg. En een meer klantvriendelijke rol van uw verkopers is iets anders dan een gastvrije benadering van uw telefonisten. Daarom maken we elke training op maat voor uw organisatie.

Daarbij nemen we natuurlijk wel onze ervaring mee. We hebben veel ervaring in:

  • Het trainen van horeca personeel in de ruimste zin van het woord
  • Trainen van klantenservices teams aan de telefoon
  • Begeleiden van salesteams bij een klantvriendelijke benadering
  • Train de trainer-trajecten voor leidinggevenden
  • Coachingstrajecten voor de personen die de hospitality-agenda moeten dragen

Een van de aspecten waar we altijd extra aandacht voor hebben is het borgen van het geleerde. Een dag training kan interesse kweken bij een onervaren team of de puntjes op de i zetten bij een topteam. Voor echte verandering is er over het algemeen echter meer nodig. We gaan altijd na hoe we die borging in onze trajecten kunnen implementeren.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/6″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”full_width_background” full_screen_row_position=”middle” bg_color=”#ebebeb” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column centered_text=”true” column_padding=”padding-3-percent” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]

Meer informatie?

Bel Farzana Iqbal op 0202604050 of vul onderstaand formulier in,
dan nemen we zo snel mogelijk contact met u op.

[/vc_column_text]
  • Telefoonnummer
  • E-mailadres
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
[/vc_column][/vc_row]